● Orders op werkdagen vóór 15:00 besteld proberen we dezelfde dag te verzenden ● Verzending binnen Nederland vanaf 4,95 euro ● Verzending naar andere landen o.a. België vanaf 7,95 euro ●
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice
1 Snelle HELP vragen!
1.1 Help! De lade past er niet meer in?

Dat kan gebeuren maar is simpel op te lossen:

1. Doe de lades in de machine ZONDER het residu-bakje. (prut bakje)
2. Zet de machine uit en weer aan.
3. Wacht tot de machine helemaal gereed is / in ruststand.
4. Daarna kun u de lades eruit halen en het residu-bakje weer plaatsen.

1.2 Kraan open, kraan dicht, kraan open, kraan dicht, kraan open, etc...

Één oplossing is om de watertank half te vullen met heet water (NIET kokend) en daarna de kraan weer open te doen. Vaak is de flowmeter (watermeter) vuil en kan niet de juiste hoeveelheid meten. Hierdoor kan de machine u geen kopje koffie van 100 ml maken.
Probeer daarna de machine direct te ontkalken om te kijken of het probleem weg blijft.

2 Algemene vragen!
2.1 Kunnen jullie onze Jura een servicebeurt geven?

Zeker! Wij servicen dagelijks JURA machines.
Vraag naar de mogelijkheden van een servicebeurt voor uw JURA.

Bel 0651329783 of mail / whatsapp ons

2.2 Servicen jullie ook mijn Philips koffiemachine? (of andere merken)

Helaas, wij hebben ons gespecialiseerd in JURA waarvan wij ook (bijna) alle onderdelen op voorraad hebben. Wij servicen dus geen andere merken maar hebben wel collega's waarna wij kunnen doorverwijzen. Neem even via mail of whatsapp contact op of bel 0651329783

3 Verzenden en Retourneren
3.1 Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?

Woon je in de buurt van Lochem? Dan kun je jouw bestelling ook op afspraak komen ophalen in Lochem.
Dit scheelt ook weer verzendkosten! Plaats online het product in je winkelmandje en kies voor de optie '
Afhalen in Lochem'. Wij gaan direct voor je aan de slag en zetten jouw bestelling z.s.m. klaar.

3.2 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen binnen Nederland die op werkdagen geplaatst worden vóór 15:00 u proberen we dezelfde dag nog te verzenden (met uitzondering van het weekend, feestdagen en tenzij anders staat aangegeven bij het betreffende product). We doen ons best om het pakket zo snel mogelijk bij je te krijgen. Wij verzenden onze pakketten met 

3.3 Ik ben niet tevreden met het product? (zichttermijn)

Dat kan natuurlijk, U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het bedrag van het artikel gecrediteerd exclusief de verzendkosten. Klik hier voor het retourformulier.

De kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Notrot Koffie geretourneerd moeten worden.

Let op: Het is niet mogelijk om producten waarbij hygiene een rol speelt te ruilen of te retourneren, tenzij in de originele ongeopende verpakking.

Ontvangen wij het product, of de verpakking, beschadigd of geopend dan zullen wij in overleg zoeken naar een passende oplossing.