● Op werkdagen vóór 15:00 besteld - zelfde dag verzonden ● Wij verzenden met GLS ● 4,99 euro verzending Nederland ● 7,99 euro verzending naar België ●
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

Wanneer de bestelling is geplaatst, gaan we meteen aan de slag.

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?


Alle bestellingen binnen Nederland die op werkdagen geplaatst worden vóór 15:00 u proberen we dezelfde dag nog te verzenden (met uitzondering van het weekend, feestdagen en tenzij anders staat aangegeven bij het betreffende product). We doen ons best om het pakket zo snel mogelijk bij je te krijgen.







Wij verzenden onze pakketten met GLS


Wanneer kan ik mijn pakket verwachten nadat ik het besteld heb?


Bezorgtijden in Nederland

 

Besteld op:

Eerste bezorgpoging:

Maandag

Dinsdag

Dinsdag

Woensdag

Woensdag

Donderdag

Donderdag

Vrijdag

Vrijdag*

Maandag

Zaterdag/Zondag

Maandag

 

* Het is mogelijk middels een meerprijs uw bestelling van vrijdag op zaterdag te leveren
Dit kunt u selecteren in het keuze menu bij "Verzending"


Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?

Woont u in de buurt van Lochem? Dan kun u uw bestelling ook op afspraak komen ophalen in Lochem.
Dit scheelt ook weer verzendkosten! Plaats online het product in uw winkelmandje en kies voor de optie 'Op
halen in Lochem'. Wij gaan direct voor u aan de slag en zetten uw bestelling z.s.m. klaar.

U krijgt een bericht wanneer uw order daadwerkelijk klaar staat, maak dan even via de mail, WhatsApp of telefoon een afspraak om uw order op te halen.


Hoeveel kost het me om mijn pakket te laten versturen?


Verzend- & administratiekosten

U betaalt € 4,99 verzend- & administratiekosten voor orders tot 10 kg binnen Nederland
Afmeting maximaal 100 x 50 x 50 cm
Track & trace code om het pakket te volgen

U betaalt € 7,99 verzend- & administratiekosten voor orders tot 10 kg naar België
Afmeting maximaal 100 x 50 x 50 cm
Track & trace code om het pakket te volgen


Verzend- & administratiekosten naar andere landen op aanvraag
of checken in de webshop vóór het afrekenen.

Wij zijn bezig dit goed in kaart te brengen en de prijzen zullen hier geplaatst worden.

Retouren

Ons retouradres:

Notrot Koffie
T.a.v. Afd. Retouren (o.v.v. het Factuurnummer)
Torenmolenlaan 64
7241 VM  Lochem (GLD)


Niet tevreden met product (zichttermijn)

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het bedrag van het artikel gecrediteerd exclusief de verzendkosten. Klik hier (het retourformulier is uitsluitend bedoeld voor consumenten)


De kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Notrot Koffie geretourneerd moeten worden.

Let op: Het is niet mogelijk om producten waarbij hygiene een rol speelt te ruilen of te retourneren, tenzij in de originele ongeopende verpakking.

Ontvangen wij het product, of de verpakking, beschadigd dan zullen wij in overleg zoeken naar een passende oplossing. 

Bent u zakelijke klant?

Voor onze zakelijke klanten gelden dezelfde regels als voor consumenten. Het is wel van belang dat u het product retour registreert door ons een mail te sturen. 


Beschadigingen en defecten 

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 3 werkdagen contact op te nemen met Notrot Koffie, dit kan per mail of telefonisch. 

Mijn pakket is aan de buitenzijde beschadigd

Wanneer uw pakket aan de buitenzijde beschadigd is dient u dit direct te melden aan de bezorger van de pakketdienst. U neemt het pakket niet aan. Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt.

Mijn product zit beschadigd/defect in de verpakking

Wanneer het product dat u bestelde tijdens het vervoeren beschadigd is geraakt, of defect blijkt kunt u het product binnen 7 dagen bij ons retour melden. Om het product om te kunnen ruilen voor een werkend exemplaar is het van belang dat u het product zo compleet mogelijk aan ons terugstuurt (verpakking en accessoires) Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt. Uw verzendkosten zullen worden vergoed. (Dit geldt uitsluitend voor consumenten)

Regels voor retour sturen

  • Verpak uw pakket zorgvuldig
  • Bewaar het bewijs van verzending
  • U bent verantwoordelijk voor uw zending tot deze bij ons is gearriveerd, ook voor schade tijdens het transport naar ons
  • Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »